Visi & Misi | |
Fungsi NCCC | |
Proses Pengendalian Aduan | |
Carta Organisasi |
Aduan : KEROSAKAN KENDERAAN DI LEBUHRAYA |
Written by Administrator |
Monday, 14 September 2009 11:05 |
PUSAT KHIDMAT ADUAN PENGGUNA NASIONAL (NCCC) telah menerima satu aduan daripada seorang pengguna lebuhraya Utara-Selatan di mana kenderaan beliau telah mengalami kerosakan disebabkan oleh objek keras di atas lebuhraya. Antara kerosakan yang dialami ialah kerosakan di bawah enjin, bumper depan patah dan bahagian dalaman enjin dan beberapa kerosakan lain. Akibat daripada kerosakan itu, urusan perniagaan pengguna telah tergendala dan kesihatan anaknya terganggu. Pengguna menyatakan bahawa pihak Plus seharusnya bertanggungjawab memastikan keselamatan lebuhraya. Pengguna telah meminta bantuan NCCC untuk menuntut pampasan daripada pihak PLUS. TINDAKAN NCCC NASIHAT NCCC |