| Aduan Pengguna: Kualiti & Servis Perkhidmatan (Retail Services) |
|
|
|
| Written by admin3 |
| Friday, 15 January 2021 16:32 |
|
---------- From the Desk of CEO ---------- Jenis Aduan: Kualiti & Servis Perkhidmatan (Retail Services)
Aduan Pengguna: Pihak NCCC telah menerima aduan daripada Ms.VW mengenai perkhidmatan syarikat X yang tidak begitu memuaskan dimana kualiti dan perkhidmatan yang diberikan oleh syarikat X tidak seperti apa yang telah dibayar oleh pengadu. Pengadu juga mengalami kerugian kerana barang yang digunakan tidak tahan lama, malahan syarikat X sering menghubungi Ms.VW untuk segera menjelaskan bayaran bulanan (hutang) kepada syarikat X.
Tindakan dan Nasihat NCCC:
|
| Last Updated on Friday, 15 January 2021 16:43 |
NCCC NEW OFFICE
| National Consumer Complaints Centre | |||||||||||
|






