Visi & Misi | ![]() |
Fungsi NCCC | ![]() |
Proses Pengendalian Aduan | ![]() |
Carta Organisasi | ![]() |
Complaints - MENAGIH WANG SENDIRI DARI TM |
![]() |
![]() |
![]() |
Written by Administrator |
Wednesday, 07 October 2009 09:54 |
Beberapa bulan yang lalu, saya telah membuat kesilapan dimana saya telah membayar kedua-dua bil tersebut.� Ini menyebabkan bil TM Streamyx� mempunyai kredit RM 158.50.� Saya telah dua kali ke TM Point untuk mendapatkan maklumat tentang bil yang terlebih bayar.� Saya telah dimaklumkan supaya mengabaikan bil streamyx yang saya terima setiap bulan dan wang yang terlebih bayar tidak boleh dikembalikan sehingga saya menamatkan perkhidmatan streamyx. NCCC's Advice: Daripada aduan diatas kita dapat menyatakan bahawa pengguna boleh menuntut duit yang telah di bayar lebih. Kami (NCCC) telah panjangkan perkara ini kepada pihak TM untuk tindakan selanjutnya bagi selesaikan perkara ini secara adil. Abdullah Bin Mohamad Abu Bakar {ckformeaduan} |
Last Updated on Wednesday, 07 October 2009 10:03 |